س  لام طول میکنم و درود عرض می نمایم ، اگر از حال من بخواهید تمام غربت های بیابانها شاهدند که صاحب خسته ترین و خار خورده ترین پاهایم و مجنون ، حقیرترین تعبیر من است.

اگر به احوالات بنده پی می برید بحمدالله به تعمیر تفکر و اصلاح احساس مشغولم و هیچ ملالی جز ادامه زندگی نیست و ناسلامتی ، حاصل است و بیماری بلبل است و فصل گریه گل است و کار مشکل است و غمی جانکاه در دل است .

به سکوت سلام می رسانم و از راه دور بر او درود می فرستم ، سلام مرا به پونه خانم ، و جویبارجان عزیز برسانید !

به قله بگویید عریضه مرا به آفتاب بدهد ! پرستو را سلام  می رسانم ! ابر سفید را سلام می رسانم ! برای مزرعه نگرانم ، آن سفارش مرا به دانایی یادتان نرود ! سلام مرا به بینایی برسانید و بگویید که منتظر دیدارش هستم .

مواظب احساس باشید که سرما نخورد . عشق را هرگز فراموش نکنید به گردن ما حق دارد ، ضمناً دو سه دقیقه به شادی بدهکارم ، زیاده عرضی نیست که دارای ارتفاع نباشد .

 

 

                                                  قربان شما تردید

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار شنبه 12 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ق.ظ http://ashegh-mashogh.blogsky.com

سلام شما را به پونه و جویبار عزیز رساندم .. و پیغامتان را به قله .. مواظب احساس هم هستم که سرما نخورد .. ولی .. ولی نمی دانم خوب است یا بد ولی هر چه هست میدانم که عشق را فراموش کردم .

عمو شنبه 12 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:09 ب.ظ

عالی بود!
ولی نفهمیدم. فکر می کنم باید چند نفری ادم واقعی که می شناسیم اینجا باشند. ولی من نفهمیدم قرینه ها را!

آرمین شنبه 12 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ب.ظ

قشنگ بود... ممنون.

یاس خانم یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

خوشبختم

پریدخت چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ق.ظ http://pary.blogsky.com

سلام حسین جونم

میدونی چند بار تا حالا این متنت رو خوندم ؟
خودممم نمی دونم ! ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد