سلام .
موقع امتحاناست و هر چی فکر کردم که بتونم چیزی بنویسم نتونستم ٬ چون این امتحانا بد جور فکرم رو مشغول کرده .
امروز قصد دارم پاسخ چند تا از نظرات بچه ها رو بدم
۱) هادی جان مشکلی که برای من بوجود اومد بخاطر فیمینیستی بودنم نبود و تنها دلیلش یک اسم بود و ... ٬ من از فیمینیستی دست بر نمی دارم چون ایدولوژی که با مطالعه بدستش آوردم و باید این مکتب در ایران پا بگیره چون همونجور که من حق زندگی کردن رو دارم جنس مخالف من هم حق زندگی کردن رو داره ٬ البته من با تمام شاخه های این مکتب موافق نیستم و تنها و مهمترین هدف این مکتب رو که همون برابری حقوق زن و مرد است رو باهاش موافقم و به عنوان یک مرد منم برای رسیدن به این هدف تلاش میکنم و از بقیه دوستان بلاگ آسمونی که این مطلب من رو میخونن هم خواهش میکنم به این موضوع فکر کنن .

۲) سامان جان من به اندازه تمام کوههای دنیا که آرزو دارم به همشون برم از تو بابت اشغالی تلفن و مشکلی که برات پیش اومده معذرت میخوام .


واژه‌ها از دیدگاه سکوت

برگ
: معاشر دائمی کوبیده ٬ لباس آدم و حوا

وای ....

نوشتن با موسیقی وای ......
چه لذتی داره ٬ من که نمی تونم بهش فکر نکنم تو رو نمی دونم.
دیروز که از پنجره ماشین به اطرافم نگاه میکردم دیدم ٬ مردی برپایه مجسمه‌ ایستاده و آواز اساطیر رو میخونه ٬ زنی بساط زیبائیش را پهن کرده ٬و روژ شراب و سایه چشم آفتاب میفروشد٬ گوشواره خوشه ها ٬سینه ریز ستارگان ٬ لبنیات فرشتگان ٬ ملکی بر سکو تکیه داده بود و داد می زد داغ داغ محبت ٬ مرهم سینه اس ٬ یخ در بهشت ٬ وای چه رویای قشنگی دیدن مردم اطرافم که هر کدوم یک فرشته هستن و هر کدوم یک رمان بی پایان .
من همیشه عاشق رمان و فیلم بودم چون هردوشون یک جور زندگی کردن در مکان و زمان دیگری بوده .

 واژه‌ها از دیدگاه سکوت

برباد رفته: رُمان عمر ٬ تراژدی خاطرات ٬ نمایشنامه عاشقان جهان ٬ رقیب دیرینه هملت ٬ سر گذشت گرسنگان محبت ٬ یاداشتهای پراکنده دلدادگان ٬ حاصل خرمی دوست داشتن . 

نمیدونم

سلام ٬ سلامی به قشنگی آزادی ٬آزادی تمام انسانها از دست ستم و به امید زندگی قشنگ برای تمام انسانهای روی زمین انسانهای که وقتی از خواب بیدار میشن و چشمای قشنگ رنگو وارنگشون رو باز میکنن و به این جهان نگاه میکنن و بعد روشون رو میشورن روی رو که ممکنه روی ظاهری باشه ٬ روی که ممکنه زیرش پر از پلیدی باشه روی که ممکنه زیرش پر از محبت باشه روی که ممکنه زیرش پر از نشانه های قشنگ باشه  و با همه این تفاسیر باز من تمام انسانهای روی زمین رو دوست دارم انسانهای رو که ممکنه توی زندگی آزارم بدن انسانهای که ممکنه توی زندگی برام لذت بخش  باشن ولی باز هم میگم من تمام انسانهای روی زمین رو دوست دارم .
من تو رو هم دوست دارم٬ توی که الان داری مطالب منو میخونی توی که به من افتخار دادی و پای درد دلهای من نشستی توی که نمی شناسمت و بخاطر این بلاگ آسمانی با تو و خیلی ها آشنا شدم ٬ با افرادی که برای من خیلی مهم هستن چون نه من و میشناسن نه از اخلاق من خبر دارن و تنها چیزی که میدونن این که من دوست دارم بنویسم .
الان که دارم مینویسم هیچ پیش نویسی ٬ یا مطلبی رو از قبل آماده نکردم و دقیقاْ در حال فکر مینویسم و هر چیزی به فکرم میرسه رو مینویسم .
 از بچگی یکی از تفریحاتم راه رفتن در خیابون و دیدن مردم بود ٬ مردمی هر کدوم یک فکر توی سرشون هست و هر کدوم یک هدفی در زندگیشون دارن . من عاشق اینم که ساکت بشینم و
به رفتار مردم اطرافم نگاه کنم ٬ مردمی که دوستشون دارم .ناراحت نشو قبلاْ هم که گفتم من تو رو هم که مهمان منی رو دوست دارم. 

واژه‌ها از دیدگاه سکوت

 
باران : فرزند اول ابر که پس از معاشقه دوشیزه الکتریسیته و آقای ابر به وجود می‌آید ٬ شکم اول ابر ٬ بسته‌بندی برکت در قوطی قطره ها.