ن  می دانم در این دم های آخر آواز ، با کدامین تحریر سوزناک ، ترجمه لبخند های خونین شما باشم ! افسوس دستهایم تاریک است . افسوس کلماتم بارانی اند . افسوس شاخه خشکیده تکلّم من ، از ریشه های سبز تسلی جدا افتاده است . دیگر نمی توانم حنجره ام  را مثل پرهای طاووس کنم .


اکنون کلاغ های  کهن ، روی قصرهای قدیمی خاطره ام نشسته اند . اکنون کسی دیگر دارد به جای من حرف می زند : این کلمات اهل دل من نیستند .


من یک دوره گرد آزادم . من یک شیون منفردم . من یک تابوت میانه روم . آواز من باستانی است . من به راحتی با سازها دوست می شوم . من به راحتی از درختان مینیاتوری بالا میروم برای من نفوذ در قلب خنجر ها آسان است . دلم را از وسط نصف می کنم و به همبازی  مرگم می دهم . زندگی یک نوع کفتر بازی اجتماعی است . زندگی یک نوع سرگرمی ماوراء طبیعی است .

 
زندگی چمدانی است که در فرودگاه ابدیت جا می ماند . 

     

تو را 
     
      نه

        بتی را دوست می‌دارم

                              که خویش ساخته‌ام

ماندن ات را اصرار داری اگر

                              رهایم کن !

قول می‌دهم عاشقت بمانم.


چقدر صدایت خوب است

                          آنگاه که خموشی

و چقدر دوستت دارم

                       به شرط آنکه نباشی

کاش بدانی

               سیگار و رل روشنفکری

                                           احمقانه ترین انتخاب دنیاست 

        برای دستهای تو !


قرار را نیامدنت خوشتر

                 بگذار در انتظار بتم

                                     لحظه‌ها را بتپم

آمدنت هرگز مبادا !

                   که حضورت طعم دهانم را گس می‌کند .


حضورت فراسوی میز

گندابه رؤیا‌هاست.

فنجان خالی‌ ات را دوست می‌دارم زن !

رهایم کن !

قول می‌دهم عاشقت بمانم
 
که لجن زار 

                     محصول معشوقه‌های ماندگار است .

 


 ی  ادت می آید فراموشی دیروز را ، وقتی که از کوچه ناهوشیاری  رد می شدیم؟ من یک آفتابگردان کوچک را بغل گرفته بودم و داشتم تمرین روشنایی می کردم ؛ تو بدون اینکه زنگ بزنی وارد آیینه شدی ، کنار من نشستی و یک بسته تیر به تنهایی من شلیک کردی .

 

زندگی خوبی است روزی یک فنجان ادبیات ، یک کشکول ترانه ، یک خورجین نیایش ، یک آفتاب طهارت ، یک کتاب آیینه ، یک قفسه آواز ، یک کوچه نسترن ، یک غنچه تبسم ، یک زاویه زمزمه ، یک کالسکه زیبایی ، یک قوطی تنباکو ، یک کوهپایه عزلت ، یک دسته گل تبسم برای دیدار ، یک رختخواب رؤیا و یک جاده بی پایان .

 

تو می توانی از پنجره سکوت ، صدای باز شدن اولین قفل را بشنوی .