تو را 
     
      نه

        بتی را دوست می‌دارم

                              که خویش ساخته‌ام

ماندن ات را اصرار داری اگر

                              رهایم کن !

قول می‌دهم عاشقت بمانم.


چقدر صدایت خوب است

                          آنگاه که خموشی

و چقدر دوستت دارم

                       به شرط آنکه نباشی

کاش بدانی

               سیگار و رل روشنفکری

                                           احمقانه ترین انتخاب دنیاست 

        برای دستهای تو !


قرار را نیامدنت خوشتر

                 بگذار در انتظار بتم

                                     لحظه‌ها را بتپم

آمدنت هرگز مبادا !

                   که حضورت طعم دهانم را گس می‌کند .


حضورت فراسوی میز

گندابه رؤیا‌هاست.

فنجان خالی‌ ات را دوست می‌دارم زن !

رهایم کن !

قول می‌دهم عاشقت بمانم
 
که لجن زار 

                     محصول معشوقه‌های ماندگار است .

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 ب.ظ http://metalhammer.blogsky.com

حسین تو چرا اینجوری میکنی؟

جواد چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ق.ظ

افسوس که به پشتوانه ی پنداشته هایمان به پیشواز دیگران می رویم . حصاری که به ما اجازه نمی دهد حقیقتی را دریابیم .

خاکستر چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:38 ق.ظ http://khakestar.blogsky.com

بگرد ببین فونت درشت تر نداری

پری چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ق.ظ http://kingofseason.persianblog.com

سلام. می بینی سلام کردن به کسی که سلامو می فهمه چقدر سخته!
من می دونم! از این سکوت شیشه ای تو می شه ساعتها حرف شنید. شاید با همه حرفهات موافق نباشم ولی با سکوتت موافقم.
پاینده باشی.

پریدخت چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام حسین جان

خیلی زیبا بود . خیلیییییییییییییییییییییییی .
معنای ناب زیستن .

شاد و پیروز باشی .

نداااااااااااا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ق.ظ

من با سکوت مخالفم
چون از بس سکوت کردم خفه شدم...

سکوت نکن تا نمیری !

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۸۳ ساعت ۸:۲۳ صبح کله سحر

اول سلام
صبحت بخیر
ندا خانم سکوت تنها چیزی که به من آرامش میدم
و تنها چیزی که میتونم به زبونش با آدمها حرف بزنم
مرسی از اینکه نظرت را در مورد سکوت گفتی . شما هم سعی بکنید با سکوت حرف بزنید

آرامیس جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:42 ق.ظ

تولذت مبارک

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد