تولدت مبارک


 س  لام شروع کردم به نوشتن ، نمی دونم چرا ، شاید بخاطر اینکه دیشب مهمان خاکستر بودم .

 

آره ، این اولین مطلبی بود که دقیقاً یک سال پیش در یک چنین روزی  نوشتم  و از اون زمان تا الان خیلی چیزا نوشتم که هر کدومشون دنیایی برای من بودن .

 

از همون روزای اول ساخت سکوت با خیلی موارد روبرو شدم از اسمش گرفته تا پیغامهای که دوستان برای من می گذاشتن و همه و همه برای من تلخ و شیرین بوده اند . ولی همه گذشتن و سکوت من یک ساله شد و از فردا سال جدید زندگیش رو شروع میکنه که امیدوارم حداقل کم فرازو نشیبتر از سال گذشته باشه یا حداقل اتفاق خرداد سال گذشته برام نیوفته که عاملش اسم وبلاگم بود.

ولی الان باید اعتراف کنم دلیل سا خت این وبلاگ شاید همون لحظه با خاکستر بودن بود ولی عوامل اصلی تری در شکل گیری این وبلاگ دست داشته است که بماند .

 

و زندگی همچنان ادامه دارد...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو رضا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:22 ب.ظ

تولدت مبارک!

آرمین شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ق.ظ http://mr-he.blogsky.com

تولدت مبارک!

رزا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
خوب موقعی اومدم ها!!
دقیقا ۱ سال از veblog نویسیت میگذره و میتونم ببینم در سال دوم تولد veblog ات چه چیز ها یی مینویسی.
از قول من به وبلاگت تولدش رو تبریک بگو!!

شا لی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ

تولدت مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد