نمیدونم

سلام ٬ سلامی به قشنگی آزادی ٬آزادی تمام انسانها از دست ستم و به امید زندگی قشنگ برای تمام انسانهای روی زمین انسانهای که وقتی از خواب بیدار میشن و چشمای قشنگ رنگو وارنگشون رو باز میکنن و به این جهان نگاه میکنن و بعد روشون رو میشورن روی رو که ممکنه روی ظاهری باشه ٬ روی که ممکنه زیرش پر از پلیدی باشه روی که ممکنه زیرش پر از محبت باشه روی که ممکنه زیرش پر از نشانه های قشنگ باشه  و با همه این تفاسیر باز من تمام انسانهای روی زمین رو دوست دارم انسانهای رو که ممکنه توی زندگی آزارم بدن انسانهای که ممکنه توی زندگی برام لذت بخش  باشن ولی باز هم میگم من تمام انسانهای روی زمین رو دوست دارم .
من تو رو هم دوست دارم٬ توی که الان داری مطالب منو میخونی توی که به من افتخار دادی و پای درد دلهای من نشستی توی که نمی شناسمت و بخاطر این بلاگ آسمانی با تو و خیلی ها آشنا شدم ٬ با افرادی که برای من خیلی مهم هستن چون نه من و میشناسن نه از اخلاق من خبر دارن و تنها چیزی که میدونن این که من دوست دارم بنویسم .
الان که دارم مینویسم هیچ پیش نویسی ٬ یا مطلبی رو از قبل آماده نکردم و دقیقاْ در حال فکر مینویسم و هر چیزی به فکرم میرسه رو مینویسم .
 از بچگی یکی از تفریحاتم راه رفتن در خیابون و دیدن مردم بود ٬ مردمی هر کدوم یک فکر توی سرشون هست و هر کدوم یک هدفی در زندگیشون دارن . من عاشق اینم که ساکت بشینم و
به رفتار مردم اطرافم نگاه کنم ٬ مردمی که دوستشون دارم .ناراحت نشو قبلاْ هم که گفتم من تو رو هم که مهمان منی رو دوست دارم. 

واژه‌ها از دیدگاه سکوت

 
باران : فرزند اول ابر که پس از معاشقه دوشیزه الکتریسیته و آقای ابر به وجود می‌آید ٬ شکم اول ابر ٬ بسته‌بندی برکت در قوطی قطره ها. 
نظرات 4 + ارسال نظر
پریدخت جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:29 ق.ظ http://pary.blogsky.com

سلام
باران : نوازشگر روح خسته , ارامبخش روح در بند ...
موفق باشی .

عمو رضا جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:42 ب.ظ http://amooreza.blogsky.com

آه اگر آزادی سرودی می‌خواند
کو چک
کوچک‌تر حتا
از گلوگاه یکی پرنده‌!

صنم شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:41 ب.ظ http://sogmad.blogsky.com

سامان جونم
اول اینکه ازت ممنون که بهم لینک دادی
دوم اینکه تعبیر واژه بارانت خیلی قشنگ بود
سوم اینکه تمام جهان می تونه دیدگاه تازه ای برای ما باشه به شرطی که مثل تو در سکوتی زیبا بهش نگاه کنیم
و چهارم اینکه خیلی دوست دارم سامان جونم

صنم یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:54 ق.ظ http://sogmad.blogsky.com

وای ببخش حسین جونم
اونقدر سرم شلوغه که اشتباه نوشتم
راستی مگه آدما نمی تونن تکثیر پیدا کنن. وقتی قلبها یکی باشه حسین- زهره - صنم - نازنین - سامان و ... می تونن یکی باشن. مهم دلاست که به هم پیوند می خوره و همه دنیا رو زیبا می بینه.
دوست دارم حسین جونم و باز هم شرمنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد